Rabu, 15 September 2010

this day in history..

adeh... hari ni dalam sejarah.. aku jadi tukang masak!! cam tak caye jerk... haha~~ rasa kerdil diri ni.. kelakar la pulak (terasa ckit cam orang gaji pun ade, adesss.. hahaha).... cam tak caye bagi makan kat tetamu yang datang umah... (family kawan adik aku tu la "yasmin") salu masak untuk orang kat umah ni jea... tetiba jadi tukang masak la pulak untuk tetamu... harap2 sedap la dorang makan... takut tak sedap je..  aku niat baik wooooo~~~~


bayangkan la.. aku takut silap masuk garam. kalau tak, niaya aku. law masin ke tawar??? mati la aku.. memalukan reputasi aku di rumah sebagai orang paling cun dan comey.. hihi .. tu yang tak makan tengah hari tu,... takut la pulak nak rasa.. tapi, masa makan, sedap la pulak.. haha~~ kalau boleh bagi korang rasa dalam blog ni, aku dah upload asam pedas ayam tu dalam ni... hihihi~~  sape nak rasa aku masak, datang umah la ye.. weeee~~~ ( saje je pelawa..... ) tadi aku masak sayur goreng ngan ayam masak asam pedas...


lauk je aku masak.. nasi tak.. hihi~~ ummi yang masak... 


tadi pun aku makan time lepas magrib... takut nak merasa.. tapi, sedap jugak akhirnye.. "masuk bakul angkat sendiri" kalau tak aku puji diri aku, sape agy yang nak puji.. huhu~~ takpe la sekali sekala je perasan.. bukan salu... " ya Allah, jauhi aku dari sifat riak... ameen...."

: akhirnya dapat juga upload pic makanan ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan