Sabtu, 18 September 2010

rUPanya DekaT suDah...

erm, pejam celik, pejam celik.. dah nak exam rupanya.. study tah kemana aku ni... buku??? tak baca agy.. berapa la pointer aku sem ni... erm,..


"ya Allah, bantulah hambamu...."


tu la.. enjoy sangat.. lepas ni kena study elok2 k..  final exam dah dekat.. jangan amek mudah sangat.. aku ni dah la nak last sem.. masih agy di awang- awangan.... selalu solat, solat sunat tu jangan lupa.. jangan sekali- kali tinggal solat nasuha. doa banyak2 kat tuhan ok.. mintak la seberapa banyak kat dia....


macam mana aku nak hadapi semua ni????


tah la aku pun tak tau, aku kusut, bingung.. tak boleh nak fikir ape agy... tuhan saja tahu.... ummi ade pesan semalam..


"bila hati kita tengah serabut, tak boleh nak fikir apa lagi, selalu la solat minta kat Allah tenangkan hati kita..."


yup, betul tu... aku ikut ke???? insyallah aku ikut.. tapi berat sangat hati ni.. agaknya tuhan dah tutup pintu hati aku ke??


"ya Allah, jangan kau tutup pintu hati ku ya Allah.. aku insan lemah dan tak berdaya mengahadapi mu... ampuni aku dalam segala kelemahan yang aku hadapi..."


camne aku nak buat???


BERUBAH... yes, betul.. TAWAKKAL...


exam makin dekat.. takut!!!!!!!!!!!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan