Jumaat, 3 September 2010

pUtiH daH aDa bAbY...

hari ni aku dapat la tengok anak si putih.. comel dan comot cam mak dia... hehe~~ tapi macam nenek dia.. :P aku tak tau la sejak bila putih bersalin.. tau2 kat umah, adik aku (fareha) dapat adik baru.. haha~~ baru petang tadi aku bagi adik aku dengar suara baby si putih... bising betul anak dia.. salu sangat menangis.. hehe~~


family putih.. yang tompok2 tu mak dia.. (nenek anak kucing)


ummi kata, putih selalu bawak tah mana2 anak dia.. agaknye dia nak cari tempat yang selamat buat anak dia... mula dalam rak kasut.. lepas tu dia letak anak dia kat mana tah.. and last dia simpan anak dia kat dapur.. :)


tadi petang baru aku ziarah tempat tinggal putih yang baru.. hehe~~ tiap kali ade putih je, anak dia mesti bising... ummi biarkan je la dia nak letak mana anak dia..


nama dia putih..




tadi petang putih curi ikan bilis ummi... hehe~~


: tak dapat nak tangkap pic anak kucing... putih dah sorok anak dia...

1 ulasan: