Rabu, 22 September 2010

aKu bUkaN baiK..

sebenarnye aku bukan nak sangat cerita tentang aku.... jujur, aku bukan baik... tapi, kadang2 aku cuma minta untuk jadi yang terbaik dalam hidup aku.. aku dah biasa untuk ditinggal.. bukan aku yang tinggal.. DIA (insan yang bernama lelaki) yang tinggal aku...


aku tau, tak ada ruang untuk aku balik dan berbaik dengan orang yang aku sayang... memang aku menulis dengan perasaan aku yang sedih.. aku tak tau.. sampai air mata aku mengalir... aku dah agak ni semua akan berlaku... kenapa???? sebab aku ni jahat, penipu, memang tak guna... tak pernah nak menghargai....


esok aku last exam.. aku tak tau nak kata ape.. hati aku sakit sangat.... macam taknak masuk dewan esok. takpe la gagal... aku takde semangat la nak lalui semua ni.... aku give up.... baru je baik, dah jadi gini.... semua janji2 takde makna lagi bagi aku.. aku memang bodoh!!!!!!! 


sebelum ni aku pernah jadi gini... sekarang jadi balik.. dulu kalau aku jujur, takde pun orang yang nak setia dengan aku, takde pun orang yang nak jujur dengan aku.. bila aku?? semua menghukum... tak adil hidup ni... bila aku je buat, semua nampak..... 


dari mula sape nak kawan dengan aku, aku dah bagi tau awal2 siapa aku.. tapi semua kata, takpe.. tapi bila kena???? aku ni yang terkapai2..,, tuhan je tau... mulai malam ni,... aku dah tak ada facebook lagi... aku dah taknak ade pape lagi semua ni.... taknak ingat pape lagi... 


kepada :  sesiapa yang ada hati dengan aku.. sila tinggalkan aku.... aku taknak ade pape lagi dalam hidup korang.. aku nak jadi macam dulu... please tinggalkan aku..... minta sangat.. saya minta maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut... dari mula saya kenal.. halalkan segalanya... 


aku bukan macam wanita solehah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan