Isnin, 13 September 2010

maCam laMa..

erm,, ase dari sebelum raya kot aku tak dapat on9.. rindUuuuuuuuuuu..... semalam baru la dapat update blog dan tengok2 fB yang lama tak buka... gian jadi nak on9... blog ni agy la aku rindu.. banyak aku nak cerita dalam blog ni... taPi tu la.. sampaikan aku tak ingat ape yang aku nak tulis... separuh ingat, separuh tak ingat.. hihi~~ lagi pun, beruk band aku ni baru je semalam aku g bayar... so, dapat la aku on9.. cuma lembab je la nak on9.. adesss..... tak best sungguh la... huhu~~ kalau kat umah je on9 lembab.. sampai malam tadi aku terus tido jerk.. bosan coz lembab sangat2... gpon aku memang ngantok.. huhu


buat pengetahuan korang, aku ni bukan tak nak upload pic kat dalam ni,, aku la paling suka upload pic.. hihi~~ cuma masa tu aku on9 guna laptop adik aku. lepas tu, beruk yang aku bela ni tak bayar.. . so, tak dapat la nak upload... pape hal pon sorry.... yang paling aku bengang, aku nak ingat nak masukan pic spupu aku dalam ni.. tapi tak dapat gak.. huhu~~ sebab pic muka sengal dia hilang.. gerammmmmm........ ingat nak kenekan dia.. la niat tak baik.. asyik kenekan orang je.. hihi~  than, letak pic dia excident.. takpe r... dia rajin datang umah aku, bila2 aku dapat pic dia.. hehe~~ tau la cmne aku nak kerjakan dia...hahaha~~ so, ni la pic aku yang dapat aku sumbangkan dalam ni  bagi sesiapa yang merindui aku..  wek2...

pic baru time puasa... last puasa... hehe~~

p/S: bagi sesiapa yang merindui nasuha... hehe~~ tak rindu jangan tengok,, takut jatuh cinta pulaksss... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan