Jumaat, 3 September 2010

aKu dAn bUdak sKemA..

sakit hati betul la aku... kena tipu rupanya dengan budak skema ni... huhuhu~~ memang kaw2 la aku kena.. menangis aku di buatnye...... mula ase kelakar la gak.. lepas tu ase cam sakit hati sikit, lepas tu ase cam sakit sangat... huhu~~ takpe, sekarang dia kenekan aku.. nanti aku pulak kenekan dia.. hahaha.. tau la.. wek2... cakap ngan msg aku pon skema jerk. formal gler.. haha... formal dan sayang banget... haha


tapi jujur aku katakan.. aku terlalu sayangkan perhubungan yang terjalin antara kita.. opss,.. haha~~ betul tu.. hehe~~ banyak yang membuatkan aku ketawa, happy dengan hidup aku... semua kerana dak skema yang tersangat lah poyo.. thanks yea....


kepada budak skema.... kata2 mu sungguh bermakna bagi ku... kui3... mula aku dah tak nak layan sangat dan sesuatu yang menyakitkan hati serta membuat aku terasalah sakit hati... huhuhu~~ namun ia amat menguji keimanan dan kesungguhan hati aku jerk... hehe~~ puas hati ke budak skema..??. tapi aku tau, dia seorang budak yang baik, hormat orang tua dan amat poyo bagi aku.... haha~~ ( saja nak puji bagi kembang cikit) =)



1 ulasan: