Jumaat, 3 September 2010

maLaM, paGi, daN pEtaNG jUmAaT..

malam tadi ada driver ambil aku kat wakaf baru.. dengan menaiki kereta yang panjang dan penumpang yang terlalu ramai....hihih~~ nak join ke??? jom la.. tapi kena tempah tiket dulu.. tapi la malam tadi best la... 2 kerusi aku duduk.. sampai sakit pingang aku sebab tak tau nak buat  gaya cmne kat kerusi tu.. tapi memang puas giler.. haha~~ takde orang kacau. melainkan... orang yang bawak makanan yang sorong tu.... hehe~~


so, dengan beberapa kalinye mamat kete sorong makan tu jalan, aku pun beli la makanan untuk bersahur.. aku sahur dalam pukul 3 lebih la.. haha.. awat awal sangat sahur?? ini kerana....sebab aku tau, aku payah sangat nak makan sahur.. hihi~~


setelah berberapa jam aku berjuang menaiki train yang dipandu oleh driver yang di iktiraf oleh lembaga train tanah melayu..akhirnya, sampai gak ke destinasi yang dituju.. menuju ke kampung halamanku.. johor darul takzim.. huhu... yea... menuju destinasi yea yea.. hehe~~ sampai di pagi jumaat yang indah dan permai.. huhu~~ seronok giler...


selalu kalau aku balik umah, 1 hari suntuk aku tidur... umpama tak tido berbulan lamanya.. haha
sebenarnye hari ni aku tak cukup tidur la.. tak boleh nak rehat.... huhu.... dah la bosan.. datang la umah.. hari ni ramai yang balik.. termasuk sepupuku yang cun2 poyo2 belaka.. hahaha~~ sory yea... sok pagi adik aku sampai johor.. huhu~~ dia paling lewat. tu la sengal sangat.. huhu~~ dah hari ni aku ase cam menyusahkan orang...  minta maap ye pada yang berkorban apa sahaja termasuk duit minyak, masa dan tenaga bagi menjayakan program selamatkan adik aku,.. (saje je merapu.. )

ini adik kitA... cun tak??? (saja nak bagi dia perasan) hihi


sebenarnye aku bosan giler 1st day ade kat umah.. sronok pon ade kat umah ni.. bosan pon ade. nak kemas umah, haram malas hari ni... sapu bilik ckit jea. macam rajin tadi nak kemas bilik.. tapi rasa macam penat.. so, sekerat je la aku kemas... huhu~~ takpe la.. yang penting bilik aku tak lah nampak selerak sangat...
macam mana erk nak menghilangkan bosan kat umah??? huh......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan