Ahad, 19 September 2010

kontroVeRsi ke??

tadi aku buka fB, pergh.. manyak woo yang komen new relitionship "Hilal Asyraf".. kata dah bertunang.. cam terkejut dan terkujat pun ade... yela, hilal asyraf bertunang dah ke?? ke dia saja nak buat kontroversi.. saja nak tengok peminat dia.. hihi~~

konpius pun ade aku ni... bukan kata aku ni minat si Hilal Asyraf tu.. aku cuma peminat dia je.. maklum la selebriti katakan.. bayak pulak tu komen dia... termasuk la aku mengkomen dia punya new reletionship tu.. huhu~~ yela, aku cam tak caya jerk... masih berpijak dibumi yang nyata..hihihi~~


apa kata, cuba la korang fikir balik, tak kan la si Hilal tu nak buat main2 kot dia dah tunang.. apa da... dia tu bukan calang2 orang.. tak kan la perkara serius nak buat main2.. coz, ramai orang kenal dia.. tak kan la nak memalukan diri dan membengangkan diri dia.. ye tak??

tapi.,

pape hal pun kene sahihkan citer nye dulu.. haha.. aku nak tergelak pun ade,, kalau betul, ok la tu.. alhamdulillah.. pergh, peminat dia.. bukan main.. terkzutzz cipan kot.. cuma mampu kata.. "alhamdulillah" jea..  hehe.. sape la yang bertuah tu?? saya cuma peminat hilal asyraf jea... best tu dah betunang.... bila aku pulak ni??? minta2 sesmart, seensem, semacho hilal asyraf.. dan bla.. bla.. bla.. hihihi~~

ha.. ni dia "Hilal Asyraf".. penulis buku terkenal.. minat giler dengan tulisan dia...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan