Selasa, 7 September 2010

saHur yaNg iNdaH..

pagi tadi aku bangun sahur.  aku tido lewat malam tadi... hehe.. memang tak boleh bla la malam tadi.. haha.. memang tak boleh tido,. sebab aku malam tadi jadi penceramah bebas, pakar motivasi, penyabar dan sebagainye.. huhuhu~~ macam kelakar pon ade... tu yang payah nak bangun sahur. mana taknye tido kul 3 pg..


sebenarnye aku nak citer pagi subuh tadi... kelakar, berdebar, takut dan sebagainye pon ade.. haha.. cam sengal je ade pagi tadi.. huhu~~ pagi tadi payah la nak bangun sahur. bukan pagi tadi je.. pagi2 sebelumnye pon aku payah bangun.. ape la nak jadi wahai diriku ni.. huhu~~ sampai ummi nak kejut sahur, pakai h/p.. siap call aku lagi.. haha~~ aduh.. bengang betul. takpe la... 


aku nak cerita pagi tadi.. aku dengar suara abah kat bilik panggil ummi... agak2 kenapa la.. aku sebenarnye fobia pasal dulu ..ade perompak masuk rumah. bayangkan la, aku terkezutzzz bangun tidur dengar suara abah, lepas tu kejut si minah adik aku.. haha~~ dah kejut tu, aku terus amek laptop letak bawah bantal.. haha... kelakar giler.. yang si adik aku pulak terus masuk bilik air.. hahahahah~~ aduh. memang nak tergelak pon ade. rupa2nye ayah aku marahkan si putih bawak masuk anak dia dalam bilik abah... huhu~~ lawak sungguh la.. tapi bukan tu je.. debar aku sampai nak sahur, menggigil, mengeletar ketakuta aku.. memang giler la.. haha.. sengal betul putih tu.. sape la soh buat pasal subuh time sahur.. nak tuang air pun mengeletar.. haha~~ nak gelak , tak boleh.. aku senyap je la.. lepas sahur baru aku citer balik.. memang tak boleh bla la.. haha.......


p/s: sesiapa yang duk kat umah mahupun yang datang umah...lenkali tutup pintu kalau nak kuar rumah. nanti tak masal si putih masuk umah bawak anak dia... :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan