Sabtu, 18 September 2010

aKu daH eXAM !!!

baru je balik, dah nak exam hari ni.. adui... buku oh buku... baca tak habis lagi.. 


hari ni petang,
exam KATK.. bukan katak tu... ni kemahiran dan teknik asas kaunseling.. huhu


esok,
perkahwinan dan kekeluargaan.. exam pagi pulak tu.. adui.. ni yang tak best...


lusa,
psikology organisasi dan industri.. nasib la petang... direct aku punya jadual exam.. huhu


cuma hari rabu je relax sikit.. relax pun jangan leka... khamis ni ade 2 paper....  pagi petang tu.. kena la aku pulun,..... tolong aku ya Allah....


khamis hari last aku exam... pagi aku paper modifikasi tingkah laku.. petang paper interactive communication skills... poning den...


lepas tu aku free... yea.. boleh balik.. hehe.. nak gi mana erk cuti2 ni..?? nak jumpa tuuuutttt.... hehe... wek2... enjoy sakan nampak?? jangan macam2 k... results exam tu tak kuar lagi... jangan macam2 sudah.. huhu


to all my friend in jaiputra collage.... good luck and study smart for the best results okey...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan