Khamis, 23 September 2010

cintaKu bUkan jEnis paKai bUang

pagi ni aku tak tau nak buat ape.. semua barang aku dah kemas.. ade lagi sikit aku tak kemas.. baju dah sidai, dah basuh pun, tapi ade lagi sikit tak basuh..barang2 yang labuh2 aku dah simpan dalam loker,. semua tu untuk sem depan.. kikiki~~  malasnyer.... ingat nak tido balik. tiba2, member aku aiman call pulak.. ajak aku kuar petang ni. aku ngat nak kuar dengan member aku kat sini je. tak sangka aiman call aku, ajak aku kuar petang ni.. dia balik la.. bestnye.. dapat la aku jalan2.. best.. sebenarnye aku malas nak fikir benda yang merapu , merepek, meraban dan segalanye.. aku nak kuar.. sedap gak main bowling.. duit takde, nak main ape.. ermm,.. huhu.. takpe pow dia la... haha..


bosan la hari ni, aku rajin pulak nak menulis blog ni.. tah ape2.. haha~~ jup lagi aku nak sambung tido.. sebelum kuar dating ngan member aku.. haha~~ tah tiba2 je jadi gila pulak hari ni,.. letak tajuk cam ape tah.. dengar lagu stacy kan, jadi merapu la... agaknye aku tention kot. aku jadi blank nak fikir... tak tau.. hati aku sedih sangat.... tapi aku cuma nak sedapkan hati aku.. 


yeyyy.. nak balik johor.. seronoknye, walaupun aku rasa tak seronok.. rasa cam nak g rumah kakak angkat aku je.. tapi, cam malas.. hati ni nak balik.. tapi takut jadi gila pulak kat umah... haha... nak balik ke nak jalan2?? best gak jalan2 dengan member aku ni... sape  nak jalan2 angkat tangan okey...  adess.. duk merapu dalam ni rasa lapar la pulak... lapar la wei.... takpe, petang ni keluar, nak g makan... yang penting aku nak kuar....!!!! boleh jadi gila aku dalamni.... mana aku nak g ni..???? nanti aku amek gambar cun2, nak masuk dalam ni.. hihi .. tak sabar la pulak nak kuar...



2 ulasan: