Selasa, 12 Oktober 2010

sAyU jE..

hari ni aku rasa sayu jerk.. tah la... aku ni bukan baik pun... tapi, jahat2 aku, aku sayang family aku, sayang ummi aku, ngan abah aku... aku kadang2 terfikir, cian abah, sakit2, tak sihat....


tadi petang abah ade pesan, sayu pulak hati aku ni.. sedegil- degil aku ni, aku lembut hati gak..


pesan abah, " abah ni makin tua, makin bertambah penyakit.... ko 2 beradik jer.. ingat pesan abah... tak tau abah ni hidup sampai bila. sok lusa tah tuhan tarik nyawa abah.... "


makin sedih pulak aku.. rasa banyak dosa dengan abah.. kadang2 aku ni ego kuat sangat... tadi macam2 abah pesan... aku rasa, tah la time 2 nak menangis jerk.. tapi aku tahan ... aku buat derk je ape abah pesan, banyak sangat abah pesan.... sampai aku rasa tak sanggup nak tulis dalam ni.. cukup lah aku saja yang mengetahui... hati aku je rasa cmne tadi aku nak menangis....


abah pesan: - " kalau lepas ni ko nak study lagi, sambung la... dulu abah susah nak study.. selagi ade duit, study la banyak2, tapi bila ade ilmu, guna baik2 ilmu tu... amalkan ilmu yang ko ade.."


abah, maaf kan nurul ye,,,,....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan