Khamis, 28 Oktober 2010

hidup dah tak bercahaya.....
tanpa sinaran.... 
tention.....................................


bukan saje aku nak luah.. tah la, aku sedih sangat2.. kalau nak buat ape2 keputusan, tolong la jangan hanya hantar msg je. sila la terus terang call aku... amat menyakitkan.... coz, tanpa berterus terang.. tak salah kalau berterus terang dengan aku.. sekurang-kurangnye aku takde la sakit sangat...


kadang2 aku dah terbiasa hantar msg tanya khabar, call.. tapi... fikir2 balik,, malu nak msg @ call... coz orang dah buang aku.. tak kan aku nak terhegeh- hegeh... malu sangat2.. takpe lah... suatu yang amat menyakitkan.... tapi aku cuba untuk buang semua perasaan aku... 


aku cuba untuk berubah dan mencari mana salah aku.. tapi, aku buat salah, tak buat salah... mana silap aku tak tau la.. mungkin aku jauh sangat dengan tuhan..... sebab tu tuhan tak bagi aku bersama orang yang baik2... aku ni bukan baik... hanya mengharap suatu yang tak pasti...


cuma 1 je aku harap, semoga dia jumpa yang paling terbaik dari aku.. lebih memahami dan sentiasa faham... sesungguhnya aku ni seorang insan yang lemah, tiada daya dan upaya untuk menjadi seorang yang sentiasa memahami... aku sayang dia... tapi, tu yang patut aku hadapi....

thanks 4 everything......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan