Ahad, 17 Oktober 2010

kaN bEsT..

kan best kalau dapat balak yang salu take care kita.. salu amek berat tentang kita dari mula kenal sampai sekarang tak berubah... ade ke?? erm,, aku memang terfikir tak ada langsung.. kalau ada pun aku ...... entah la... bukan tak berkenan, mungkin aku ni tak pandai nak menilai kot... bangang ke? 


aku rasa dari dulu aku jumpa lelaki yang tah ape2... mula2 1st time kenal je cakap bagus. lama2 kenal haprak pun ada... hampeh kledek je. cakap jerk lebih. bukan tu je, jangan kata janji, janji berbakul- bakul. tah ape2.. macam real je nak tunaikan... sekali hempuk baru tau..  geram gak.. awek jerk serius mana boleh... cam "perigi cari timba" pulak.. malu la cikit jadi awek wei... takkan la nak kejar lelaki... huhu~~ tu bukan jenis aku... biar laki cari awek, jangan awek cari laki.. maruah tu... buat malu kaum hawa je.. 


nanti free2 orang kata kita (awek) gedix, gatal, tak tau malu jadi pompuan, pompuan sundal.. terhegeh2 kejar jantan, lagi2 kalau ada yang kaitkan mak bapak.. nanti kata "anak sape la tu, menggatal ngan anak jantan orang"
tak ke niaya orang kata gitu..buat bisa telinga je.. mulut orang bukan boleh stapler... kalau boleh stapler, dah lama stapler jangan bagi banyak bunyi....


teringin gak dapat balak yang salu takecare kita.. salu tanya khabar kita, takde la main tinggal jerk, terasa la terabai, kita ni duk tunggu dia, dia pulak bat kita ni cam takde maruah je sebagai awek... erm, tu pun kalau dapat la.. tah2, tetiba sah2 dia ade awek lain.. huhu~~ tak ke sial.. bengang gak.. si awek duk takecare dia, dia pulak cam sial.. kalau aku la, rasa dah nak tibai muka dia bagi pecah... (agak emo) huhu~~ bukan ape, kesian la awek tu.. jangan la buat dajal...


aku bukan nak kata semua ni awek je betul... awek2 gak ade salah... bukan semua setia... lelaki pun ade yang setia.. tapi tu la.. aku sebagai awek yang penah terasa dalam situasi tu, tersangatlah sedih giler.. frust menungging aku time tu.. tapi tu citer lama. buat pengajaran bagi aku... banyak aku pelajari tentang kehidupan.. sebenarnye sama je la balak dengan awek ni.. huhu


sekarang, beginilah aku, ade balak, tapi rasa cam takde.. cam aku rasa dulu la... terasa, terasing, terpinggir, terjadi bangang gak ade, terasa cam lelaki ni cam aku kenal yang dulu, tak best dah.. sunyi yang teramatlah sangat.. banyak yang berubah, menunggu sesuatu yang tak pasti akan jadi milik kita, tak happy dah, sedih je, rasa tercabar, rasa kecik sangat nak dibandingkan dengan diri aku ni,. terasa cam aku ni takde ape2.. cuma mengaharap pada janji yang tah ape2... tu je la... aku taknak dah ego sangat... kalau aku ego, parah jadinya... aku ni mengalah jer la...  tah la.. jadi sedih pulak...


k lah, aku nak stop.. nanti kalau aku terus, aku frust... aku ni nmpak je ganaz, kasar kalau cakap, cam tak cepat terasa, tapi aku seorang yang lemah sangat... cuma aku ni buat tak tau je ape yang ade kat sekeliling aku.. tapi jiwa aku ni mudah sangat menangis.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan