Isnin, 18 Oktober 2010

aKU???

tah macam2 la... ade ke dia kata aku ni penyabar, sabar segala- galanya, tah macam2 lorh..tah2 ayat bodek, jangan marah... erm, aku rasa aku ni orang yang paling tak penyabar, pemarah, kadang2 faham (tapi kejap jer,) kadang2 tak faham.. huhu~~ jadi sabar pun bersebab.. takkan la aku nak keras kepala, tak paham kerja orang tu kot. takkan la nak layan aku je, takde keje lain ke??.. yela, dia kan buzy memanjang jerk....


pape hal pun thanks coz sudi luang masa untuk iman nasuha ni..... ingat dah takde masa lagi.. huhu.. walaupun iman ni bukan la ambil kesah sangat tentang kerja dia, tapi kisah gak la.. coz dia adalah hidup ku, jiwa ku.. ceh... kadang2 tu saja nak buat gila. erm, tak boleh.. nak buat relationship pun tak diizinkan... ape yang awak izinkan iman buat? ermm... iman buat gak ye relationship tu?? eeee, geram la.... ok2 takpe.... iman faham... masa tu kata boleh... :(


so, sekarang ni macam mana?? takpe la... yang penting iman bahagia dengan ........................ (letak nama dalam ni boleh tak?? ke tak boleh gak??) huhu~~


::  pantang larang dalam fB, jangan merapu kat wall dia, relationship jangan letak sama sekali (jatuh saham) hehehe, dalam blog ni nak letak nama dia boleh?? tah la, takde jawapan lagi, kalu boleh, iman letak.... huhu~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan