Rabu, 13 Oktober 2010

maHer zaIn



fuhh, ramai gler peminat maher zain... pergh, puas kew tengok maher zain masuk tv, masuk radio.... huhuh.. tgk konsert... takpe la.. aku ni minat gak kat maher zain tu.. 10 hari maher zain datang malaysia.. katanya melalui "Raudhatus Sakinah" rumah pelindungan remaja yang bermasalah dan semaksud dengannye (pertubuhan NGO)


Maher Zain di pilih untuk di jemput datang ke Malaysia dan sebagai duta ,kerana ianya bersesuaian dan mempunyai ciri2 idola remaja masa kini, untuk menarik minat remaja.. kata  ketua program Raudhatus Sakinah... (aku tak berapa ingat sangat ape dia kata)


selama Maher Zain berada di Malaysia, beliau di jemput ke IKIM dan stesen tV yang lain.. selain tu gak, Maher Zain membuat Konsert di UiAm dan di...... (aku tak ingat.) tapi tiket habis di jual.. huhu~~ memang meriah la... 


yang tak menariknye tentang konsert Maher Zain ni, bukan nak kata aku ni baik sangat ke ape. peminat wanita terjerit- jerit masa konsert Maher Zain... ni bukan konsert eminem ke ape cik kak oi... malu la cikit... ni konsert dakwah.. macam2 hal la.. tu la dah kata minat sangat.. tapi jaga la batasnye, nak menjerit tak kene tempat... huhu~~ aku pun wanita cam korang gak, minat gak Maher Zain... 


anyway, aku nak pesan kat diri aku gak dan wanita2 di luar sana tu.... 


fakta menarik tentang Maher Zain :-


Name : Maher Zain
Age: 29 years old
Nationality: Swedish (of Labanese origin)
Education: BA in Aeronautical Engineering
Previous Job: Music Producer
Worked with in the past: Redone: Akon, Lady Gaga, etc
Album Name: Thank You Allah
Number of Tracks: 13
Release Date: 1st of November 2009
Record Label: Awakening Records
Facebook Page with close to 500,000 fans: http://www.facebook.com/MaherZain


duk citer pasal Maher Zain dan picture ni.. aku terserempak dan terminat dengan picture yang di ambil oleh seorang photographer khas untuk Maher Zain sewaktu berada di Malaysia. dalam fesbuk memang cun la gambar dia.. minat sangat2.... so, aku pun copy la pic Maher Zain.. tapi sikit je la.. buat ade2 jerk.. hihi...


ni ha pic Maher Zain.. cun tak mamat tu amek?? cun kan???







kreative la pic dia... sedap mata memandang..

: nak kawin nanti nak amek dia amek gambar la... hihi~~ dh ingat dah.. nama dia firdaus mahadi kot.. lebih kurang gitu la nama dia....huhu


2 ulasan:

  1. hohoho....
    bilo akak nk kawen?
    kita jadi tukang bancoh air ye kak? boleh erk

    BalasPadam
  2. haha,, adei.. ko ni... kawen la pulak... sekeh kang... kui3.. blh je ko jd tukang bancuh air..keh3.. bt lawak la pulak minah ni... hihi... cun x????

    BalasPadam