Khamis, 21 Oktober 2010

iMan cOmey cOcO caKe

bahan- bahan :-
1 cwn gula pasir
1 cwn minyak mazola
1 cwn serbuk koko
1 cwn susu pekat
1 cwn air panas
2 cwn tepung gandum
2 biji telur
1 sudu teh baking powder
1 sudu teh bikarbonat

cara- cara :-
1. gula, minyak mazola, telur dan susu pekat dipukul hingga kembang
2. koko, tepung gandum, bokarbonat dan baking powcer diayak sekali
3. masukan bahan yang diayak tadi sedikit demi sedikit kedalam bahan yang telah dipukul hingga kembang tadi.
4. masukan air panas tadi sedikit demi sedikit
5. kukus selama 2 jam
kalau nak salut coklat cair atas kek pun okey...

selamat mencuba na....

:: mesti ade yang kata, kenapa aku letak nama aku. aku ni perasan ke?? eh, idok le...aku letak nama aku coz aku suka sangat kek coklat... tu yang perasan ckit letak nama aku dalam ni... baru cun.... =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan