Jumaat, 15 Oktober 2010

comEl tAk??


comel tak?? ha?? tak comel?? eh, comel la... ni la pic kawan aku lukis.. asalnye dia nak bagi kat adik dia sebelum adik dia fly. coz adik dia nak sambung study kat Egypt... dia tak sempat bagi lukisan ni, then dia upload la masuk dalam blog dia... mula aku tengok blog dia, aku paling tertarik kat lukisan ni.... aku ingat dia amek kat internet.. rupanye dia lukis nak bagi adik dia..... hihi~~ sebenarnye lukisan ni dia terikut dengan kartun komik kegemaran dia.. dia ni minat baca komik.. tak sah takde komik.. sempoi~~
tah la aku rasa cun sangat lukisan ni.... minat pulak....


lukisan ni ada makna :-
lukisan ni sebenarnye mengambarkan sayangnye dia kat adik dia (dia tak gtau pun.. hihi~~) walaupun lukisan ni tah ape2, tapi memang bermakna la bagi aku.. sebab tu aku tertarik kat lukisan ni....


lukisan yang baca buku tu adik dia... yang tengah nangis tu dia.. maksudnye adik dia kene study rerajin, jauh tu adik dia study.. dia sedih... gitu kot, coz salu kat rumah gaduh, dah jauh rindu nak gaduh..(saje je..) hahaha~~ aku lupa la ape maksud yang dia citer kat aku.. aku men hentam kromo je.. hahaha... asal sama maksudnya... hihi~~


tuan lukisan: maaf ye, main hentam jerk citer. kalau tak betul sila komen di luar,, hahaha~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan