Jumaat, 15 Oktober 2010

eNtah laH...

kadang2 aku baca entri aku yang lepas2 kelakar gak.. lawak pun ade, sedih ade. sampai aku agak malu nak baca balik. nak padam macam sayang... hehe...


tapi aku rasa syok. coz aku dapat luah semua dalam ni.. biarpun takde orang nak dengar masalah aku.. tapi tak semua aku boleh luah dalam ni.. orang nak kata blog aku tah ape2, aku tak kisah.. aku tak sebok hal orang pun.. so, takde masalah bagi aku. 


sebenarnye, aku bosan yang teramat sangat.... tak tau nak buat ape. sakit kepala sangat2... maybe aku banyak fikir, tention kot.... macam2 aku fikir... kadang2 tu aku jadi sedih sendiri... nak luah pun takde sape aku ase nak aku luah... takde sape yang sudi mendengar.... kadang2 terasa terabai pun ade... erm.. takpelah, nasib badan...


malam ni, memang aku tak dapat nak tidur... tah, tak tau la.. mula rasa nak tidur. coz badan ni rasa penat sangat.. dari siang.. tapi tadi aku nak tidur terasa cam ade ganguan yang tak menyenangkan aku.. bengang gak.. sampai aku bangun, g dapur buat air, aku buka balik laptop. tak tau nak buat ape sebenarnye... last, buka blog la... ape agy, tulis la benda yang merapu.. bosan tahap dewa aku ni...


nak tido pukul bape la aku ni..... dah agak lewat. sok mula la payah bangun subuh, coz bangun lewat.. huhu~~ nanti tak masal kene bebel agy dengan ummi abah.... argh.. tentionnya hidup ni.. bosan!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan