Jumaat, 24 Disember 2010

tEntiOn = mAKan

sejak akhir2 ni aku asyik makan je... ermm... nak kata kuat makan.. tah la... coz aku ni kalau duk memikir, garenti makan... tak boleh duk diam, lagi la tention.... pelik ke??? tah la.. eden pun tak tau ape jenis tention, tapi makan..... erm... sejak akhir ni memang aku banyak fikir... tah la... tak boleh orang silap sikit dengan aku... (kira cam nak balas dendam la ni.. hehehehe..) 

kalau makan ckit takpe... ni makan banyak... garenti nek sem ni,tembam... tah la.. aku nak tunggu je komen2 dari mereka yang suka mengkritik... hehe~~  adakah aku tembam, gemuk, comel, berisi... paling tak pun, makin CUN.. hehehe~~ (tu pun kalau ade orang yang sudi puji aku.... )

 memang serius sekarang ni memang aku banyak fikir, kalau banyak fikir,banyak la masalahnye... sampai muka pun tak jaga... tah la....sedey pun ade... tapi takpe la... aku ni sape la... tuhan je tau... aku bukan baik....  ni baru ternampak muka aku betapa teruknye.... adeh... cmne nak bedepan dengan dorang ni??? ceh,, hehe.....  

citer pasal makan ni... kalau makan banyak2 bahaya gak... tak jaga kesihatan ni... taknak la kene penyakit....nanti menyusahkan orang... tapi tu la... aku ni kalau ade masalah je, mesti banyak makan...tah la... tak tau la... takpe, ckit2 la sekarang slow2 tahan nafsu makan.. kalau tak, aku kurang makan... sekerang ni, terlebih had pulak makan... adei... 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan