Isnin, 27 Disember 2010

aZam taHun baRu

tahun ni banyak azam aku... azam untuk hidup aku, diri aku.. masa depan aku.. and 1st sekali untuk family aku... kenapa 1st tu kat belakang erk?? hehe.... sebab dia 1st la aku sebut last skali.. biar dia last.. yang penting tetap no 1..

sebenarnye aku dah malas nak fikir orang lain.. fikir tentang diri aku je dah la... buat kusut je... mengarut duk fikir tentang orang... kalau kita fikir tentang orang pun, orang bukan layan.. takde orang amek tau tentang kita... sakit ke, ape ke, tak kan orang amek tau, dan tak kan tau pun.. aku sekarang nak kejar ape yang ade kat depan aku..

selagi ade peluang, selagi tu aku mengejar,... taknak jadi orang yang rugi.... aku akan senti mengejar peluang yang ada di depan mata aku,.. aku nak setaraf dengan orang atas dari aku... apa yang orang boleh buat, aku mesti boleh buat... dan ape yang orang ada, mesti aku ada..

sebenarnya banyak peluang ada di depan mata aku..dan macam2 aku dapat. cuma belum tiba saatnya lagi aku nak ambil peluang tu... tunggu je la nanti lepas habis study.. memang aku tak kan lepaskan peluang tu.. aku minat sangat.. sentiasa sabar menunggu untuk habis study dan terus.. jeng~ jeng~ jeng

Tiada ulasan:

Catat Ulasan