Sabtu, 25 Disember 2010

mEnyamPah pUlaK

aku bukan la suka nak citer2 pasal orang ni.. tapi bila aku geram terpaksa citer, so citer je la... nak citer kat kawan2, macam tak baik pulak... so, aku citer dalam ni je la... geram pulak aku.... kadang2 aku rasa minah tu cam gila pun ade.. ayat sopan sikit..(mereng la). tak baik nak citer pasal orang... tapi, menguji kesabaran la pulak minah tuuu.....

aku kenal minah tu dalam fB..  aku rasa dia saje nak uji aku... whatever la... dah nama budak2... so, layankan je la... ni aku nak citer pasal dia dari mula sampai la sekarang aku kenal.. nak kata kenal tu takde la... kenal fB je... ade sebab dia add aku tu.... ni pasal jantan la. adeh. aku ni kureng ckit bab2 ni.. tah pape.. aku tak suka la... eeee... meluat aku...

mula dia add aku guna fB lain, kali ke-2 dia add aku dengan fB dia sebenar.. sampai sekarang aku ingat nama fB dia.... ermm.....time tu aku kat indon... geram ase.. membangkitkan rasa kecewa aku je... dia boleh suruh aku rahsia la.. tah pape... senget betul... mereng la aku ase minah tu.. then aku senyap..

aku g citer la kat sorang minah ni.. adeh... bayangkan la... baik2 aku nak isi pulsa (topup) terus tak jadi... sedey jadinye... gara2 dengar sebelah pihak je la ni.. patutnye aku kene profesional.... kira profesional la time tu.. hehe... aku bukan ape, terasa gak macam di permainkan.. so, aku fikir, balik malaysia je la aku nak tanya. takpe la.. citer dah lepas... taknak la citer panjang2... 

kali ni dia chat kt fB aku... idop agy minah tu.. ingat dah kene tanam... aku ape kesah dia... dia chat dengan aku semata-mata nak sakitkan hati aku je..dia kata mamat tu dah ade awek.. nama dia... (..................) ade jugak aku perasan.. tah la.. biar je la... terasa gak.. dia citer macam gak kat aku tadi.. sedey la.. tuhan je tau...

then, dia boleh citer dia sekarang dah ade pengganti si mamat tu.. budak nasyeed gak.. aku agak cam ade sorang mamat ni.. takpe la.. aku tak kisah pun ko nak couple dengan nasyeed ke, dengan rock ke... hidup ko, aku tak ganggu.. jangan sebok dengan hidup aku sudah la... tetiba nak citer sekarang jadi awek dak nasyeed gak.. mampos tak layan. aku bukan suka nasyeed pun.. dulu gtau aku, dia awek si mamat ni... tah pape la... buat kusut jerk..

erm.. kalau lah si mamat tu betul2 dah ade awek, takpe la... teruskan... terima kasih bebanyak la.. aku ni bukan sape2 pun... cuma mengharap.. malang je la nasib aku..huhu~~ cuma doakan kebahagiaan orang... memang frust.. sebab aku bukan nak hidup frust je..

tah la.. sekarang ni aku dah macam dulu... dulu boleh la saje2 nak main2 couple,.. best katekan dah ade balak... tu dulu... sekarang aku fikir masa depan aku.. umur makin meningkat, tak kan aku nak jadi macam dulu. so, matang la sikit kalau buat keputusan tu... banyak aku nak kejar.. banyak sangat impian aku... salah 1 nye dengan mamat tu la.. terlalu sayang sampai tak dapat nak terima orang lain dalam hidup aku... mybe, aku dah serius kot fikir semua ni..

tapi,.. kenapa tah aku ni jadi cam ape je sekarang,,.. setia ke??? aku ni manusia yang sentiasa ade kesilapan dan kelemahan... so, plezzzzzz jangan hukum aku.... terhegeh2 ke?? payah nak lupa dan lepaskan.. sebab aku cuba untuk menghargai ape yang aku ade.... macam barang gak, aku kalau pakai 1 barang tu, tu je la aku pakai...  bukan aku nak samakan manusia dengan barang, perumpamaan je.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan