Jumaat, 24 Disember 2010

laSt YeaR..

waaa.... bestnye... aku dah last year la..seronok....... YuuhhUuuu...... nak fikir tajuk thesis, lepas tu aku nak fikir mana aku nak p praktikal.... tak sabar rasanya.. last sem ni kene rajin dan bersemangat sikit... chayok.....  sume aku dah planning.... tajuk thesis, makan aku nak praktikal... huh, seronok tak terkata.. aku nak keje pulak lepas ni.... ehehehe.. cari pengalaman... then fikir nak sambung study... cita tertinggi aku ni.... =) doakan ye kengkawan... mudah- mudahan, jadi yang terbaik, dari yang terbaik..

dah mula nak daftar sem... 7hb aku nak balik kelantan, 9hb dah nak daftar.... berapa la pointer aku sem ni.. tuhan... takutnyer..... kene semangat la.. aku nak balik ni... dah last sem kan.... hehe.... so, sem ni aku agak busy... banyak kene buat... huhu... don't give up na nasuha.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan