Isnin, 30 Ogos 2010

akU, tWittEr dAn BloG....


sebenarnye aku ni nak masuk twitter taK pandai... tapi try gak la.. cam best jerk.. huhuhu~~  try punya try, jadi la.. kenapa lah nasib aku hari ni.. cam best je.. ape yang aku buat dalam minggu ni semua jadi.. (tu tak temasuk keje yang lecturer bagi.. huhu)


bukan setakat twitter je.. blogger pon aku tak pandai buat.. tapi aku ni bukan jenis yang putus asa.. haha~~ takpe, aku boleh buat punye... ni nasuha la.. =)  berbalik pada citer aku tadi.. jenis aku ni, ape yang orang buat, aku mesti cuba buat.. di ikutkan, twitter ni aku dah buat masuk 2x.. tapi tak jadi2... kail pertama nak buat, tak jadi, sebab aku tak ingat ape nama aku.. hahaha... kali ke-2 ni ha.. buat, tapi tak pandai guna... tah ape2... ni masuk kali k-3.. tapi kali ke 3 ni bukan buat acount baru.. acount sama je... cuma nasib aku.. dapat masuk gak...


so, aku ade la tanya2 pada golongan cerdik pandai sikit dari aku.., ape la kebenda twitter ni ha... hamba allah tu gtau la.. twitter ni cam blog gak,, tapi dia pendek la.. tak boleh panjang2.. okey, aku dah paham.. mula petang tadi la aku try menggodeh twitter.. hihi~~ akhirnye, berjaya aku menemui ape tu twitter... nampak sangat aku ni ketinggalan zaman.. haha~~ tapi takpe la... ok jea.. sekurang2nye aku tanya orang.. haha... nasuha boleh..!!


bukan setakat twitter jea.. blog pon aku buat dah masuk ke 3x.. hahaha.. tu pasal aku tak pandai buat blog... ni la masuk balik boleh,, sebab tu aku kata nasib aku bulan ramadhan ni baik.. ape yang aku buat semua jadi.. hahaha~~


expecialy: kepada sifu yang banyak cikit berjasa membantu aku menambah widget dalam blog aku ni.... tuan empunya blog 'abg azam' seperti tertera di gambar.. inilah gambar beliau time muda dulu2,,dia kata suka sangat pic ni.. hahaha~~ (maaf curik pic..jangan marah,.. nanti tak kawin)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan