Selasa, 31 Ogos 2010

aKu, diA, gEraM dAn tikeT...

aku geram betul la.... cakap macam keling... ermmm, kenapa la.. huh, sakit betul la hati aku ni.... lain kali comform la betul2.. dah la aku sorang je g.. kalau ade teman takpe gak. aduh, sengal la.... aku g pagi, dorang g petang.. sakit la aku.....takkan aku nak tunggu??? sengal. seumur hidup aku, aku tak pernah tunggu orang selama berberapa jam..  huh,. macam ape je aku ni.. bayangkan la.. tiket aku dah harga rm400.. kalau nak tukar tiket petang, aku kena tambah rm90.. sakit la,...  aku ase cam sakit sangat hati ni.. tuhan je tau.. :'( sedey pon ade... sedap2 dia je kata tukar tiket.. dah 2?? kalau tukar tiket, aku ni nak bayar dengan ape?? daun??? sengal... ok la.. takpe.. petang nanti aku bincang dengan kawan aku.. mana la aku tak sakit hati....eeeeeee.. geram.. aku ingat sampai bangun tido pagi tadi...




ape la nasib aku ni labu... huhu.. takpe la.. aku maafkan walaupun hati ni rasa terkilan.... salah aku gak, aku yang nak ikut.. takpe la.. ni pengajaran.. lepas ni aku kene ingat agar tak jadi gini lagi.. huhu~~ thanks yea... bukan tu je,, tadi aku buat sesi kaunseling kelompok, aku buat masalah ni... sebab aku geram, sedey, sakit hati. kadang2 aku cuba gak fikir positif.. ermmm... memaafkan orang.. tapi aku?? senang2 je ke?? adui.. kenapa la,... tak faham gak aku semua ni..


masa buat sesi kaunseling kelompok tadi, macam2 pendapat yang aku dapat.. kelakar pon ade. haha~~ pape hal pon, thanks yea buat ahli kumpulan aku... suka banget... macam2 jawapan aku dapat, sume tu yang ade dalam fikiran aku. cuma keputusan di tangan aku... k.nurul bagi pendapat, soh gi je,, tunggu kat airport sana. miera (moto ego) pulak kata, batalkan je tiket tu, kalau dia pon sakit hati gak, merajuk la...( aku fikir2 gitu gak.. cam la tiket 2 dapat balik duit)  huhu.. and last pendapat dari si en.mahathir (bukan nama sebenar)  dia kata, batter pergi je pagi. tunggu.. sayang la duit tu.. kalau nak amek tiket petang, kena tambah rm90.. rm90 tu macam2 boleh aku beli... brilliant gak pendapat dia.. ok2.. aku ase setuju.. tapi tak best la... :'( ape aku nak buat................................. plezzz tolong aku.............. (-_-')




p/s: taknak tunggu camni.... penat.......... :'(  (lepas ni.. taubat aku..huhu~~)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan