Selasa, 31 Ogos 2010

disAat akU mEncintAimu

lagu kegemaran aku buat masa ni.. hihihi..... best... kalau nak, cari la kt youtube.. :)


to kekasih dalam mimpiku: lagu ni aku tujukan khas buat orang yang selalu menyayangi aku. yang selau buat aku happy, sedey,.. buat orang yang yang kata pada aku " tiap kali cinta dalam hati saya makin bercambah, terasa penting giler awak pada saya" tapi, xpe la.. sekarang dia dh xde.. so,... sedey.. tp, kene hadapi gak walaupun ase pedih dan kecewa... kepada orang yang rasa iman perbodohkan tu, iman minta ampun maaf sekiranya sepanjang perkenalan kita, awak banyak makan hati dengan saya.. mungkin, kita cuma sekadar suka2 jea, tapi hakikatnya, iman serius terhadap diri awak.. thanks



1 ulasan:

  1. erm,,, kekasih???? xde mkna dh,. tinggal kenangan je la... ermmm

    BalasPadam