Sabtu, 28 Ogos 2010

caTaTaN hiDuPkU..


hehe.. ni aku. aku, hidupku, dan duniaku.. pEace... hehe~~ pic ni, pic baru agy.. muka suci je.. pic pakai telekung, ni pic aku g umrah masa bulan 7..hihih~~ saja letak dalam ni buat menyemak.. sebab aku punye blog.. bukan orang len punya blog.. nak kenal aku?? panggil je aku iman ke, nasuha ke, nurul ke.. sume boleh panggil.. jangan panggil nama aku yang pelik2 sudah,, tu jerk. aku tuan empunya blog ni.. nak kata pandai buat blog, takde la pandai mana pon,.. cuma aku ni gila baca blog. aku suka cerita tentang aku.. so, dari aku cerita kat orang yang merapu-rapu ni. bek aku story kisah aku dalam ni.. huhu


aku masih study, study dan study.. tahun depan bulan 6, 2011 habis la study aku.. aku amek kos psikology.. asyik belajar theori je..


aku berasal dari selatan tanah air.. tau ke kat mana??? of course la johor darul takzim.. hehe.. anak jati johor.. cuma study je kat kelate... ape agy ye nak citer tentang aku??? erm,,, ha,, besdey aku.. 02 november... (agak2 sape la bagi aku hadiah ye???) hehe.. sape yang kenal aku, kene la bagi aku hadiah.. waktu tu meningkat la usiaku....huhu~~


tentang cinta?????


nak kongsi ke?????


erm, aku bab2 cinta nie lemah ckit.. huhu.. sebab cinta ni terlalu unik dan terlalu sensetive.. ia harus di jaga dengan penuh keikhlasan dan hati yang suci.. cinta lahir dari hati... cuma orang yang layak saja dapat temui cinta yang sejati.. ceh,, ayat.. tak nk poyo plak.. tu bukan poyo, itu cuma pendapat aku je.. ape yang aku rasa. lain orang, lain pendapat. ye tak??? erm, sekian saja tentang cinta nak ku ungkapkan.. haha..


so, ni lah aku yang sebenar... tak suka hipokrit.. tapi sempoi.. haha..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan