Sabtu, 28 Ogos 2010

sEsi yAnG bUaT aKU mUntaH..

malam ni aku buat rakaman sesi kaunseling. huh, ase nak mampos.. nak muntah pon ade, pening, nak pitam.. bertapa tuhan je tau sakit nak buat rakaman sesi kaunseling.. argh.. tention siot.. buat asyik tak siap2 lagi.. ase 20 minit macam berjam2... tadi buat, blerr sekejap. stop. lepas tu, sambung balik.. argh, keje banyak tak siap agy... tuhan, tolong aku....... aduh, nak balik sudah.. keje tak siap.. aduh.. camne ni????


masalah yang aku kena selesaikan ialah, klien aku ni keje jauh dari semenanjung. (kat sabah). aku kenalah dengar rintihan minah yang bernama eza (bukan nama sebenar) hehe~~ tapi cam ape je tadi, masalah, aku la ni.. ase cam terikat je... sebab ade camera kan, kan kena buat rakaman.. huhu~~ dengan suara2 sumbang terjerit2 tu.. huhu.. tak buat aku ni tention??? huhu


akhirnye.. siap lah sesi kaunseling aku.. tapi x siap agy ni.. kene agy buat 1 benda... tu pon agak tertekan gak la.. huhu~~ takpe, sabar ye iman nasuha.. kau boleh,.
esok sambung lagi.. keje masih banyak yang perlu dibereskan....(-_-')


: rakaman tu aku buat balik, then buat kat dewan A... tukar masalah... huhuhu~~~~ agak tention.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan