Selasa, 31 Ogos 2010

laiCi oh laiCi...

niza memang sengal.. haha~~ sakit betul la hati aku minah tu.. mentang2 la dia yang buka tin laici.. malam ni aku gelak sakan.. tak perasan yang assingment belambak.. hahaha... sempat agy gelak sakan.. huhu~~ mulanya aku nak serius buat keje.. last sekali niza la punya pasal... dia yang sengal.. dia nak makan laici dalan tin tu. tapi dia soh as yang buka. as kata dia taknak buka sebab payah nak buka.. niza dengan rela hati dia buka la tin tu. sebelum nak buka tin tu, aku gaduh ngan niza pasal pisau yang dia nak guna buat buka tin laici tu.. 1 pisau aku, 1 agy aku ase pisau jiha.. aku kata tak boleh guna pisau aku, (padahal taknak bagi guna pisau tu, aku macam2 la bagi alasan, kata pisau ummi aku.. hahahaha~~)


niza ni memang sengal sikit. dia bukan setakat sengal je, tak malu.. tapi dia enjoy.. aku tak boleh tahan gelak la dengan minah tu... huhu... memang tak malu punye orang. nasib baik baya2 adik aku.. nak marah tak boleh. gelak je la... mentang2 la dia yang buka tin laici tu. dia je boleh makan laici,, haha.. tak tau tuan laci tu ade.. haha~~ dia boleh kata, "kak nasuha tak boleh makan laici ni. niza baru makan 2." aduh, dia boleh main kira makan laici la pulak,.,, kenapa la dengan budak ni.. hehehe~~ nak tergelak je aku.. sume sudu dia amek. haha.. aku tak kisah pon.. pasal dia la sama2 gelak sampai kena sound sebab bising pulak tu.. (ape aku kisah, macam la ko tak pernah buat bising time orang len study, cam bagus jerk.. huhu~~)


dah macam tu pulak, dia boleh la pulak bagi aku laici yang kecik.. lepas tu dia amek baik.. memang tamak la budak niza tu.. hehe~~ sengal dan tamak... :P


ni tuan punya muka.. "nieza" peace..... org yang tak malu makan laici aku... WANTED!! hehehe~~


p/s: kepada sesiapa yang marah malam tadi, harap ampun maaf yea. bulan pose ni tak baik marah2. nt test tak berkat.. hihi~~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan