Ahad, 29 Ogos 2010

iMan & DiA......

kadang2 aku tak faham ape yang terjadi dalam hidup aku ni.. aku jahat sangat ke??? erm.. aku tak tau nak luah macam mana... tapi tu lah yang aku rasa... sape aku????? aku tak pasti. tapi, aku manusia biasa, hidup di bumi allah. salu leka dengan apa yang diperintahnya.. ada hati yang sangat lembut walaupun aku ni nampak kasar dari percakapan aku... tapi aku mudah menangis dengan apa yang aku rasa.. jiwa aku mudah sedey..aku nak cerita.. tapi aku takut sangat... sebenarnye aku ade minat seseorang ni... tapi ,, tah la... takpe la... abaikan je la.. yang penting aku ni bukan seorang yang baik mmacam dia nak.. salu aku gagal dalam percintaan.. ok2.. takpe.. tuhan maha adil... dia nak uji aku...


tapi.... aku sedih dan terkilan sangat.........hari ni cam hari yang malang bagi aku.... ape aku nak buat sekarang????? dia sayang aku lagi ke tak??????? ke aku ni je terhegeh2 dengan dia???? malunye aku........ siapa aku di sisi dia sekarang??????



dapat tau keputusan dia.. mengigil aku di buatnye.... tuhan je tau betapa hinanya aku.. kenapa buat aku gni???? hari ni sume bnda aku buat, sume tak kena.. aku ada tanya seseorang ni, aku tanya, dia "sayang tak awek dia???" dia kata mesti la sayang awek dia... aku tanya lagi, "awak ikhlas ke dengan dia???" dia kata "ikhlas tu dari hati.." aku terfikir, dia sayang aku tak?? ikhlas ke sayang aku?? kalau sayang aku, dia mesti tak kata aku ape2.. normal la aku perempuan, mesti la ada perasaan cemburu..salah ke aku cemburu??? kadang2 aku paham dia kerja sampai aku makan hati... tuhan je tau,.. sampai hati dia kata kat aku, aku tipu dia?? selama ni, aku law bercinta, tak pernah menipu.. tapi kalau tu salah aku.. aku redho.. aku bersalah... maafkan iman... iman bukan yang terbaik buat awak, tapi iman cuba untuk memahami awak...  sume salah iman... iman tak tau nak kata apa lagi.. ni je yang iman mampu, iman ikhlas sayang awak... cuma.. kalau keputusan awak nak tinggalkan iman, iman redho, tapi awak kena ingat, tak pernah terlintas di fikiran saya untuk tinggalkan awak.... iman bersedia lepaskan awak, jika itu membuatkan kamu bahagia dan kalau itu yang kamu mahu. thanks.... maafkan iman.....


: maafkan iman andai iman selalu buat awak terasa.. iman akui, iman salah dalam hal ni.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan