Isnin, 7 Februari 2011

Saya Budak Baru Belajar

entry kali ni ialah "saya budak baru belajar" hik~hik~hik.. (skema la pulak,...) memang kenyataan.. harap ade blog je.. tapi hampeh.. minat, tapi tak pandai dunia blog ni...huhu~~ sekarang baru nak serius bila jalan2 tengok blog dorang yang cun2 belaka... hhuhuhu~~ malu pun ade, sebab blog aku biasa jerk... sebab dorang ramai followers kot... lagi la tengok cun2.. pergh...

tak kisah la ramai ke tak, yang penting korang kene tau hakikat aku tak berapa mahir dalam blogger ni... boleh la tau ckit2... pape hal pun harap korang besabar dengan aku ni.. kalau ade silap dan salah, harap di ampun... so, tolong la ajar aku serba sedikit tentang blog k.... banyak aku nak belajar ni.... 

tiba2 minat tak pasal2... meluap2 sebab aku baru je update blog aku... sampai la aku promot blog aku kat fesbuk... agak tak malu la... mana taknye, aku tengok blog aku ni macam cun je... "macam" tapi takde tandingan dengan korang2 yang best buat blog... huhu~~

by the way, korang yang ade jenguk tu, ape2 je la... tolong la tegur mana yang silap, mana yang senget... mana yang terbalik, mana yang tertiru dan mana yang ter.. ter.. ter... hehe,, mana yang silap kat blog aku.. aku kan budak baru belajar... hehe~~ *wink~ wink*

8 ulasan:

  1. takpe iman nasuha.belajar slow2..lama2 nanti jadi pandailah.. :)

    permulaan ni iman nak belajar pasal pe? kalau miss yaty boleh tlg miss yaty tolong :)

    salam perkenalan ye :)

    follower tak ramai takpe asalkan ada reader yang baca blog kita ;)

    rajin2 update ye :)

    BalasPadam
  2. banyak yg iman nk belajar... iman nk masukan widget twitter n fB kt cni... yg cmel tu.. tp iman x tau... :(

    BalasPadam
  3. iman...baca entry terbaru mamat...untuk iman..

    BalasPadam
  4. hehe... yup... :) ni bru nk serius blogger.....

    BalasPadam
  5. bagos2....semangat kena kuat..huhu

    BalasPadam