Isnin, 7 Februari 2011

Nak lari Jauh- jaUh

kalaulah aku dapat lari jauh2 dari orang..... biar semua orang tak dapat cari aku lagi... biar di lupa... supaya takde sape2 pun terluka... biar diri ni tersiksa... jangan ade orang yang tersiksa sebab aku lagi... biar aku terluka hidup penuh gelora....

semua ni aku terkena.... ape salah aku tak tau la... macam mengharap simpati orang je.... siap di tag pic khalid kawen pulak tu.... tQ la... tapi jangan la buat aku macam ni..... banyak aku fikir... hurm.. tQ sudi hadir untuk menyakiti dan menipu aku lagi.. aku tak minta ape pun... minta jangan la siksa aku macam ni lagi.... kepada sesiapa yang berkenaan.....

kepada abg man dan isteri, tQ tag pic tu kat aku,.. selama ni pun aku betul2 tersiksa.. cukup2 la siksa aku macam ni.... aku yang buta nak menilai... lagi pun tak salah korang buat aku macam ni... cukup menyiksakan bagi aku... just, bagi aku ruang untuk bernafas dan tak fikir kisah lalu.... amat2 menyiksakan.... aku masih ada harga diri....

khalid tQ.....
dan terima kasih banyak2 kepada yang pernah hadir untuk menyakitkan aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan