Sabtu, 5 Februari 2011

entry "KOSONG"

sebenarnye aku tak tau nak tulis ape untuk entry kali ni. tapi yang penting aku nak bgtau aku happy giler sangat2 bila dah dapat promot blog aku.. hihi~~ aku ni takde la sekereative dorang yang buat blog ni.. ni pun atas dasar minat yang meluap2 je aku tulis...

kepada yang menyokong dan yang follow aku.. thanks banget ya follow aku.. hihi...  best sangat2 dah ade ramai yang follow... walaupun tak sampai beratus dan beribu macam dorang. tolong2 la ye promot blog aku ni... hik.. sekurang2nyer blog aku ni ade gak yang sudi menjengah..  kira diperhatikan gak.. walaupun dalam blog aku ade entry2 yang sedih dan frust tungging dan rasa banyak yang tertungging...  bukan setakat tu je, agak "boleh buat novel.." bak kata kawan kolej aku.. haha~ sangat2 sengal... kalau ko nak sindir aku pun agak2 la..  hihi

pape hal pun, yang paling penting aku tersangat lah happy sebab dah cun blog aku... dan agak malu gak nak promot blog kt fesbuk, ym, dan sewaktu dengannyer... tapi aku buat derk je... bukan tu je, sape yang aku bagi link ni, akan kata, " ape ni??" aku jawab je la dengan tak malunyer... "ni blog saya, baru je lepas update" hahaha~~ adesS....
ade gak tros bagi link soh aku follow.. tapi pape hal pun, tQ, syukran ....

p/S : tolong promot blog aku k kengkawan.... "i follow u, u follow me "... tema blog aku.. peace~~

1 ulasan: