Ahad, 6 Februari 2011

Bahagia Melihat

best pulak tengok kat fesbuk hamba allah ni... bahagia pulak.. romantik pun ade.... nak jadi macam dia.. tapi, tuhan tak izinkan.... bila baca post kat fesbuk dia... aduh, jelez sangat2... kalau la aku ade kat tempat dia.. kan best... terasa sangat di hargai.... baru2 ni hamba allah tu ade tegur aku kat fesbuk.. macam sedih pun ade... tapi apakan daya aku bukan di tempat wanita yang tersangat beruntung tu.... kalau la aku... huhuhu~~~

tiap2 hari kalau aku on9, mesti tengok kat fesbuk hamba allah tu... fames gak mamat tu, tapi dah ade awek tu la.. nama dia mula dengan H......... huhuhu~~ secret... kalau lah, kalau.... tapi tengok dia boleh bersayang2 dalam tu.. nampak sangat kejujuran mamat tu kat awek dia.... besssttt sangat...... 

sedih la~~

1 ulasan:

  1. heheh.. sll kita tgk org mcm bahagiakan.. tp sebenarnya diri kita lebih beruntung... kena carila di mana terletaknya kebahagian kita tu.. perfect di mata kita tp kita xtau apa yg kurang dlm hubungan dia org.. sbb setiap org x pernah sempurna....yang ptg kita sdri rasa hapy n bhgia cukupla. [ http://www.noraluv.com/blog/ ]

    BalasPadam