Ahad, 30 Januari 2011

lagu jiwang

wOoHhaaa..... best pulak layan lagu jiwang.. tiba2 je jiwang aku ni.. tak ke pelik... jarang aku layan lagu jiwang. sejak akhir2 ni kan aku frust je... mana taknye aku melayan lagu jiwang... rindu la kat dia....

tuhan, buang jauh2 perasaan aku ni...... jangan ingat2.... nanti aku sedih...

kadang2 dengar lagu ni sedih je aku, sebab ade kaitan dengan aku.. tapi semua tu perasaan.... tak lama lagi, aku akan lupa semuanya... yang penting aku habiskan study, bulan 5 ni nak praktikal... bulan 10 ni i'allah konvo... bestnye...... taknak dah la fikir... kalau aku ingat dia pun, dia bukan ingat aku agy dah... takpe la.. mudah2, tuhan kabulkan ape yang dia nak, tuhan meredhoi ape yang dia buat, terbaik dalam hidup dia, dapat awek solehah..... ( tak macam aku.. ermmm... ), semoga dia dapat perempuan yang lebih baik dari aku...lebih memahami keadaan dia... sedih pulak rasa...

hurmmm... dah2 la nasuha.. dia mungkin dah lupa ko.. dia dah buang ko jauh2... harap2 dia hidup happy sangat kalau takde nasuha lagi.. dia pun harap nasuha tak gangu dia lagi... sedihnya....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan