Sabtu, 29 Januari 2011

tQ buat aku happy

 hari ni best sangat... thanks ye rahim... bawak aku jalan2... tQ ajar aku photographer...amek gambar aku yang "cun" jugak ni...so, aku. tau gak la aku serba sedikit tentang photographer.. nanti aku nk upload pic tu kat dalam ni.. tapi best... hari ni enjoy sangat... tak fikir masalah aku, frust cintan....  fikir tentang hidup aku je... enjoy.. tapi kejap je... balik je aku sedih lagi... tuhan...kenapa buat aku macam ni????? berilah aku bahagia....

luka kat hati aku ni.... pedih sangat.... tuhan je tau. tiap kali ingat, aku sedih je... tak tau pulak ending, dia g jugak dari hidup aku... so, sekarang aku kene korbankan segalanya... dulu aku korbankan diri aku, susah senang aku.... tapi sekarang aku kene korbankan perasaan aku... melepaskan segalanya yang aku sayang.... cuba pertahankan... tapi, kecundang di tengah jalan....

alasan... aku tak pasti betul ke tak alasan tu... kalau dia tipu, aku redho, cuma aku nak dia jujur... aku tak minta ape pun,, tapi jangan la siksa aku.. cukup untuk kedua kali aku kecewa.... dalam hidup aku, 2 orang je aku betul2 sayang.... tapi... takpe la nasuha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan