Khamis, 6 Januari 2011

Hari I Love U Sedunia..


hari I love U sedunia??? pernah dengar tak?? tak pernah dengar kan??? tah la kenapa la aku berjangkit hari I Love U sedunia ni.... huhu... 

mula aku dapat sms selamat Hari I Love U sedunia ni time aku tengah tido... agak2 la,.. ape aku fikir time mamai tu... aku fikir, buang tebiat ke I Love U kat aku riehan ni.. huhu.... mampos tak layan.. hihi~~ lama tu aku bangun tido, teringat sms tu.. ingat aku mimpi dapat sms I Love U dari riehan... rupa2 betul..

hari ni aku post la hari I Love U sedunia tu... hehe... saje je takde keje kan... buat la gitu.. ade macam2 jawapan... ade yang like je... ade yang komen.. ada wish I Love U kat aku... tak lupa gak, I Lap U... huhuhu.... saje je melayan perasaan kan... terasa sedey tetiba pulak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan