Ahad, 16 Januari 2011

1st day bertugas kat bilik kaunseling

agak excited la semalam nak masuk bilik kaunseling... hehehe... kelakar pun ade... pagi2 lagi aku bangun.. tak pernah bangun awal2 nak g kuliah... ni bangun awal sebab 1st day duk kat bilik kaunseling kan... lama gak tunggu nak amek kunci bilikn kaunseling kat cik noor,.... dari kul 8 pg sampai la 8.15 pg... hehe... baru dapat kunci. rupa2nya kene amek kunci kat kak Ja... 

mula masuk bilik kaunseling, aku tak tau ape tujuannye... yang aku tau buat report... yang lain2 tak tau.... aku duk dalam ni just buat assingment.... kene siap cepat2 assingment... tak boleh tangguh2.... asyik kene kacau je dengan dorang2 ni.... bengang pun ade.. sebab aku orang 1st kan... takpe la.. biar jadi 1st.... tak mau last2.... hehehehe..

terasa macam keje kat office pulak.... bila la nak keje office.... huhu......

hehe.. ade macam kaunselor tak???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan