Ahad, 10 April 2011

saya akan berpidato

esok pagi aku kene pidato.. ala.... hurmmm.. tak pandai la.. huhuhuhu~~ camne erk??? ade sape yang boleh ajar aku ke???? aku amek tajuk.. "tragedi cinta remaja" ok tak?? hehehe~~  khas untuk mereka.. (yang umum dan tak umum) begitu la... hehe~ termasuk aku... peringatan tuuuu~~

macam mana la esok aku nak berpidato ni... macam mana la rupa aku kat atas stage yang serba indah...... comey ke... makin cun ke????  tuhan..~~ gedebor rasa.....  nak mula aku tak pandai ni... ermm.... tak pe la.. i will try... peaceeeee~~

chayok2 iman nasuha... nasuha boleh....

antara isi pidato aku...

bak kata pujangga, cinta letaknya di hati , meskipun tersembunyi....
namun, getarannya jelas sekali....
ia mampu mempengaruhi fikiran, sekali gus mempengaruhi tindakan....

(malas nak type.. hehe.... )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan