Sabtu, 9 April 2011

mukhayam

ni adalah kali pertama dan terakhir aku ikut program Mukhayam kat kolej aku.. huhuhu~~ pertama dan terakhir... bermakna aku ni jarang ikut program kat kolej.. bukan tak mau ikut... bukan malas... tapi aku tak rajin sikit... maklum la sem last..m kene la jadi baik sikit... tak boleh otai sangat... hahaha~~
siyes.. muka aku dah hitam.... masa tu mandi kolam.. kali ni mandi pantai... bukan mandi.. duk keliling pantai.. memang aku tak tahan.... bukan duduk rehat... dah la jadi fasilitator... siap kene jemur.. kehulu hilir aku ikut dorang.... siap terpaksa masuk air... ** time tu, aku rasa macam nak kene hanyut air jerk.. huhuh~~
kepada adik2 team aku.. minta maaf banget ya adik2... =) tapi best la korang.. dapat no 3... haha.. macam tidak percaya la.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan