Selasa, 9 November 2010

tEraSa ditUsUk sEmBilu

kenapa aku???? bukan aku nak kata ape.. cuma sedey coz permainkan perasaan aku.. macam jahat sangat je aku ni... aku taknak gaduh. tapi.... tah la... aku kusut la....aku dah agak dah....


malam tadi, menggigil aku.. yela ade pengakuan dari sorang ni.... tapi, takpe la... aku redho sebab buat aku gini.. mungkin aku ni bukan baik... tapi, thanks sangat2 k... boleh dia mengaku, sume dia tau tentang................................ memang tak dinafikan... sakitnye hati aku... terima kasih banyak2 sebab buat aku macam ni.. kepercayaan aku bagi tak dihargai....  fikir2 sendiri la....


cuma malam tadi aku terkedu, then aku cuma kata bestfriend je.. aku tak nak sesiapa sakit dan tak nak mengaibkan orang... cukup ape yang aku rasa... biarlah.... cuma 1 je aku nak, penjelasan dan  jangan main2kan mana2 perempuan... cukup la... iman tak nak ape pun dari awak.. awak nak jadi famous ke, terpulang.. iman tak pernah terfikir semua tu... iman ikhalas segalanya... tapi, kalau itu yang awak balas kat iman, terima kasih banyak2 coz buat iman terluka....

2 ulasan:

  1. :) salam kenal..
    dlm idop ni mmg kite akan diduga ngan mcm² cara kan??ape yg kite leh wat, redha n sabar je la..doa byk² kat Allah... :)

    BalasPadam