Selasa, 9 November 2010

jakaRta, aKu daTanG..

01 nov 


sampai gak kat jakarta.. kul 11 pg... 2 jam nak sampai sini... time yang tak dapat aku lupa, bosan sangat2.. duduk kat soekarno hatta air port.... huh...

kepada ynag sudi hantar iman nasuha ni.. thanks na.... nasuha tak tau nak balas ape lagi.... terima kasih banyak2... kalau tak, nasuha suruh je sape2 hantar nasuha....

1st sampai airport.. aduh.. bahasa.. masalah bahasa aku ni.... tak faham ape pun.. dah la duduk situ sampai kul 8 malam... lama siak.... penat giler.... sampai malaysia nanti aku upload pic aku.. huhuhu.... time tu penat giler.... penat yang teramat sangat... coz, dari pagi sampai malam aku duduk situ.. hua3x


malam tu aku tinggal kat bilik in indonesia "kosan". kat malaysia sewa rumah.. kira nama dia rumah sewa.. tapi duduk bilik sewa.... macam rumah banlow.. selesa.. "nyaman" hihihi.. malam tu enal2 la dak bilik yang aku tumpang ni...  Nia ngan I'iz... sporting dorang ni.. best... 


nia                                   i'iz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan